Email Marketing

Strategia e-mail marketingowa

Strategia e-mail marketingowa

Jak stworzyć idealnego maila, którego przeczyta każdy? Mimo popularności social mediów, e-mail marketing to nadal jedna z najlepszych form budowania relacji z klientem. Pamiętaj, że w Twojej bazie adresów mailowych są przede wszystkim osoby, które już zainteresowałeś swoją marką, produktem bądź usługą. Warto więc zadbać o regularny i przyjazny newsletter. Jednocześnie codziennie skrzynki mailowe zalewa kilkadziesiąt ofert, które trafiają do kosza lub oznaczane są jako spam. Jak więc zaplanować skuteczną strategię e-mail marketingową, aby odbiorcy czytali wysyłane im wiadomości? 3 podstawowe zasady komunikacji e-mail marketingowej Odbiorca zaledwie w ciągu pierwszych pięciu sekund podejmuje decyzję o usunięciu wiadomości, oznaczeniu jej jako spam lub ...

Sprawdzone techniki budowania listy mailingowej

Sprawdzone techniki budowania listy mailingowej

Zbieranie zapisów na newsletter, to problem, z którym prędzej czy później styka się każda firma, czy właściciel serwisu www. Jak to zrobić skutecznie i możliwie szybko, a jednocześnie cieszyć się dobrą responsywnością bazy? Gdzie umieścić formularz zapisu? A może w ogóle nie warto zawracać sobie tym głowy i lepiej zwrócić się w kierunku wciąż rosnącego potencjału social media? Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź właśnie w tym wpisie. (more…)

Na tej stronie wykorzystujemy ciastka. Ale bez obawy - podchodzimy do Twoich ciastek z szacunkiem ;) Dowiedz się więcej >>
OK, rozumiem
x