Optymalizacja

Jak optymalizować zdjęcia na stronie pod wyszukiwarki?

Jak optymalizować zdjęcia na stronie pod wyszukiwarki?

SEO to głównie ciekawe i wartościowe treści, dobrze dobrane słowa kluczowe, przyjazna i łatwa dla użytkownika nawigacja. Dobrze przeprowadzona optymalizacja strony pod wyszukiwarki pozwala zdobyć pokaźne ilości wartościowego ruchu. Jednak coraz częściej na stronach internetowych prym wiedzie nie tekst, a zdjęcia i grafika. Jak umieścić wtedy frazy i słowa kluczowe, na które możesz pozycjonować się w wynikach Google? Wystarczy zadbać o detale. Jednym z powszechnie pomijanych jest optymalizacja zdjęć pod wyszukiwarki. Jak roboty Google widzą zdjęcia na Twojej stronie? Wędrujące po Twojej stronie WWW roboty Google są tak naprawdę ślepe, bo nie widzą obrazów. Sama zawartość zdjęcia, którą my widzimy, nie ...

Jak przygotować genialną listę słów kluczowych dla Twojej strony w mniej niż 30 minut?

Jak przygotować genialną listę słów kluczowych dla Twojej strony w mniej niż 30 minut?

Słowa kluczowe są jak drogowskazy, które kierują klienta do Twojego biznesu w sieci. To na nich opiera się większa część procesu związanego z pozycjonowaniem strony w wyszukiwarkach. Jak wiadomo - pozycjonowanie, to zadanie dla wytrwałych, cierpliwych i konsekwentnych, a na efekty trzeba czasem trochę poczekać. Jednak wszystko zaczyna się od dobrze zbudowanej bazy słów kluczowych. Krok po kroku, zbudujesz swoją listę w mniej niż 30 minut!   Kiedy zaczynasz budować listę słów kluczowych powinieneś pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Przede wszystkim musisz być świadomy swojej grupy docelowej, dobierać do niej słowa kluczowe, ale również nie zapominać o swoich celach biznesowych. Uwzględnij na liście zarówno słowa ...

Jak pozbyć się spamu z Google Analytics?

Jak pozbyć się spamu z Google Analytics?

Spam w Google Analytics, to zjawisko niezwykle irytujące. Statystyki strony są po to, by pomagać w podejmowaniu trafnych decyzji marketingowych. Tymczasem, zwłaszcza na stronach z niewielkim ruchem tzw. referral spam może być odpowiedzialny nawet za 20-30% sesji widocznych w raportach. Nietrudno domyślić się, jak opłakane skutki może mieć decyzja podjęta podstawie tak zafałszowanych danych. Na szczęście jest dość prosty sposób, aby się od tego zjawiska uwolnić. (more…)

Pierwsze wrażenie w Internecie, czyli rzecz o bounce rate

Pierwsze wrażenie w Internecie, czyli rzecz o bounce rate

Gdy spotykamy się z nieznaną dotąd osobą, wywiera ona na nas tzw. pierwsze wrażenie. Według różnych źródeł czas, w którym do niego dochodzi, to od 7 do nawet 30 sekund. Czy w tym czasie polubimy tą osobę, zaufamy jej? Wpływ na to mają rozmaite czynniki - wizualne, werbalne i niewerbalne. Problem z pierwszym wrażeniem w stosunkach międzyludzkich jest taki, że trudno je zmierzyć. Często nie wiemy jakie ono jest, do czasu, aż się w pewien sposób nie ujawni (np. klient nie oddzwoni po spotkaniu) lub nie otrzymamy jasnej informacji zwrotnej. W Internecie jest nieco łatwiej, bowiem punktem, w którym wywieramy ...

Na tej stronie wykorzystujemy ciastka. Ale bez obawy - podchodzimy do Twoich ciastek z szacunkiem ;) Dowiedz się więcej >>
OK, rozumiem
x