Social Media

Jak wykorzystać statystyki na Facebooku?

Jak wykorzystać statystyki na Facebooku?

Jaki jest najważniejszy wskaźnik dla Twojego fanpage'a na Facebooku? Pewnie powiesz, że liczba fanów. Zapomnij o tym! Statystyki na Facebooku to znacznie więcej niż tylko liczba polubień Twojego profilu. To, że ktoś jest Twoim fanem nie daje Ci pewności, że jest zaangażowanym użytkownikiem, ani, że w ogóle widzi, co do niego piszesz. Zobacz więc, co mierzyć, aby prowadzić swój fanpage skutecznie. (more…)

Czy kupowanie Fanów się opłaca?

Czy kupowanie Fanów się opłaca?

Pewnie nie raz zdarzyło Ci się słyszeć, że jakaś marka kupiła lajki na Facebooku. Ba, być może nawet przeszło Ci przez myśl, aby zrobić to samo dla swojej firmy? Nim podejmiesz taką decyzję, warto przemyśleć kilka argumentów i dobrze zastanowić się, czy taka transakcja w ogóle przyniesie Ci jakąś korzyść. (more…)

Jak przygotować optymalne coverphoto na fanpage Twojej firmy?

Jak przygotować optymalne coverphoto na fanpage Twojej firmy?

Okładka fanpage Twojej firmy nie musi być tylko ładnym obrazkiem. Jej rozmiar i umiejscowienie aż się prosi o wykorzystanie tej przestrzeni z korzyścią zarówno dla Twoich fanów, jak i dla Twojego biznesu. W końcu Twoja firma prowadzi fanpage po to, by biznes się rozwijał, nie tylko, by było fajnie ;) Pamiętaj jednak, że Wielki F nie pozwala na zamieszczenie w tym miejscu dowolnej grafiki. Istnieją sprecyzowane wytyczne regulujące zawartość okładek fanpage od wymiarów, po ilość tekstu na grafice. (more…)

9 darmowych narzędzi do monitorowania internetu

9 darmowych narzędzi do monitorowania internetu

Śledź, śledź i jeszcze raz śledź – to nie przykładowe menu w barze rybnym. To podstawowa zasada, jaka powinna przyświecać każdemu marketerowi i właścicielowi firmy. Monitoring wzmianek o Twojej marce, pojawiających się w social media i na innych stronach internetowych, pozwoli Ci zarówno utrzymać dobry kontakt z Twoimi klientami, jak i - w razie potrzeby - zareagować na kiełkujący kryzys. Jednocześnie aktywna i udzielająca się w sieci marka pokazuje, że za logo stoją ludzie z krwi i kości, do których można zwrócić się w razie problemu. Trzeba więc monitorować i reagować tak szybko, jak to możliwe. Dotyczy to w jednakowym stopniu ...

Jak założyć fanpage na Facebooku – krok po kroku

Jak założyć fanpage na Facebooku – krok po kroku

Ten artykuł troche się zestarzał :) Nową, zaktualizowaną wersję znajdziesz na blogu arturziolkowski.pl Czy podróż na księżyc i zakładanie fanpage na Facebooku mogą mieć coś wspólnego? Okazuje się, że tak. Łączy je jedno pojęcie, a mianowicie stawianie pierwszego kroku. Zwykle jest on trudny i wymaga sporego wysiłku, jednak warto go wykonać, gdyż każde kolejne stąpnięcie przybliży nas do sukcesu. Z tego wpisu dowiesz się, jak założyć fanpage na Facebooku i sprawić, by na jego płaszczyźnie odbywała się skuteczna komunikacja marketingowa, przynosząca wymierne korzyści dla obu stron – właściciela profilu oraz klientów. (more…)

Na tej stronie wykorzystujemy ciastka. Ale bez obawy - podchodzimy do Twoich ciastek z szacunkiem ;) Dowiedz się więcej >>
OK, rozumiem
x