Strategia

Strategia e-mail marketingowa

Strategia e-mail marketingowa

Jak stworzyć idealnego maila, którego przeczyta każdy? Mimo popularności social mediów, e-mail marketing to nadal jedna z najlepszych form budowania relacji z klientem. Pamiętaj, że w Twojej bazie adresów mailowych są przede wszystkim osoby, które już zainteresowałeś swoją marką, produktem bądź usługą. Warto więc zadbać o regularny i przyjazny newsletter. Jednocześnie codziennie skrzynki mailowe zalewa kilkadziesiąt ofert, które trafiają do kosza lub oznaczane są jako spam. Jak więc zaplanować skuteczną strategię e-mail marketingową, aby odbiorcy czytali wysyłane im wiadomości? 3 podstawowe zasady komunikacji e-mail marketingowej Odbiorca zaledwie w ciągu pierwszych pięciu sekund podejmuje decyzję o usunięciu wiadomości, oznaczeniu jej jako spam lub ...

Jedno narzędzie, bez którego się nie obejdziesz w marketingu

Jedno narzędzie, bez którego się nie obejdziesz w marketingu

Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się trafić na listę przydatnych narzędzi do tego, czy tamtego. Być może nawet kilku spróbowałeś, uznając je za bardziej lub mniej przydatne. Jednak jest takie narzędzie, bez którego się nie obejdziesz w digital marketingu, a nie znalazłem go na żadnej z dotychczas opublikowanych w sieci list. Co to za narzędzie? (more…)

8 powodów, dla których Twoja następna strona firmowa powinna być oparta na WordPress’ie

8 powodów, dla których Twoja następna strona firmowa powinna być oparta na WordPress’ie

Budowa firmowej strony internetowej jest zadaniem, które wielu właścicieli firm i managerów marketingu po staropolsku określiłoby jako pain in the ass. Jeśli w Twojej firmie właśnie nadszedł moment na stworzenie nowej lub gruntowne odświeżenie dotychczasowej strony www, nie przegap okazji by ten ból nieco złagodzić. (more…)

4 najpoważniejsze błędy w marketingu internetowym Twojej firmy

4 najpoważniejsze błędy w marketingu internetowym Twojej firmy

Z prawa i z lewa każdy o tym trąbi. Marketing internetowy, to szansa dla małych i średnich firm! Efektywność, niskie koszty i cuda na kiju! Prawda? Tak. To dlaczego może nie zadziałać (lub już nie działa) w Twoim przypadku? Jeśli zamiast osiągać zyski z inwestycji w marketing, po prostu wydajesz kasę i się nie rozwijasz, być może robisz to źle. Być może popełniasz jeden z 4 najbardziej podstawowych błędów - i możesz to szybko naprawić. (more…)

Jak sprzedawać online? Rób to jak piekarz

Jak sprzedawać online? Rób to jak piekarz

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mówimy często, że coś się sprzedaje jak ciepłe bułeczki? Gdy wypowiadamy te słowa, mamy na myśli świetny wynik biznesowy osiągnięty niemal bez wysiłku. I słusznie, że posługujemy się przykładem piekarni, bo to chyba jeden z najlepiej poukładanych biznesów. Dobry piekarz nie martwi się o klientów, bo sami do niego przychodzą, a towar schodzi niemal na pniu. Bywają piekarnie, gdzie w południe na próżno szukać pieczywa. Co oni takiego wiedzą o sprzedaży, co i Tobie pozwoli sprzedawać więcej w internecie? (more…)

Czy kupowanie Fanów się opłaca?

Czy kupowanie Fanów się opłaca?

Pewnie nie raz zdarzyło Ci się słyszeć, że jakaś marka kupiła lajki na Facebooku. Ba, być może nawet przeszło Ci przez myśl, aby zrobić to samo dla swojej firmy? Nim podejmiesz taką decyzję, warto przemyśleć kilka argumentów i dobrze zastanowić się, czy taka transakcja w ogóle przyniesie Ci jakąś korzyść. (more…)

Na tej stronie wykorzystujemy ciastka. Ale bez obawy - podchodzimy do Twoich ciastek z szacunkiem ;) Dowiedz się więcej >>
OK, rozumiem
x