W tak krótkim czasie nie sposób dowiedzieć się o kimś wszystkiego, a zatem opinia ta oparta jest na wrażeniu wizualnym i co najwyżej 1-2 wypowiedzianych słowach.
Przenosząc te fakty na grunt marketingu internetowego można śmiało zaryzykować twierdzenie, że znakomita większość Twoich potencjalnych klientów oceni wiarygodność Twojej firmy na podstawie pierwszego przekazu wizualno-tekstowego, jaki im zaprezentujesz.
W zależności od miejsca pierwszego “spotkania” z Twoim klientem, pierwszym przekazem może być strona internetowa Twojej firmy, baner internetowy, ulotka lub profil w social media. Warto zadbać, by każdy z tych elementów prezentował odpowiedni poziom wizualny i przekazywał Twojej publiczności komunikat zgodny z Twoimi zamierzeniami.
Zaprojektujemy dla Ciebie:
Korzystając z formularza akceptujsz naszą Politykę Prywatności i wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji mailowych na zasadach w niej wskazanych.
Wszystkie pola są obowiązkowe.